O co jde ve hře Bitefight?
V Bitefight hraješ za vlkodlaka či upíra a bojuješ proti druhé straně. Za pomoci peněz si vylepšuješ vlastnosti a kupuješ si lepší zbraně a brnění které ti pak pomáhají v boji. Také chodíš na lovy lidí, které ti dávají kořist (maso x krev), podle kterých jsou hráči srovnáni v žebříčku. Jde o to se neustále zlepšovat porážet silnější protivníky a stát se tím nejlepším na světě
Je rozdíl mezi úpírem a vlkodlakem?
Pouze kosmetický. Vypadají jinak a jejich kořist se jmenuje jinak (upíři mají krev, vlkodlaci maso). Jinak jsou ve všech ohledech identičtí.
Na co je maso a krev?
Kořist je na umístění v žebříčku, jinak nemá žádnou systémovou funkci. Naproti tomu být v žebříčku dost vysoko je dost důležité..! ;)
Jak vydělám peníze (zlato)?
Peníze které jsou základem pro trénink a nákup předmětů se dají získat několika způsoby:
1) prací - na hřbitově ve městě můžeš poctivě pracovat. Za každou hodinu práce jsi odměněn podle své úrovně. Během práce nelze dělat nic jiného ale lze ji v průběhu přerušit (bez zisku jediného penízku). Ideální pouštět přes noc.
2) lovem lidí - lov lidí je nejdůležitější způsob jak získat kořist. Navícdostanete stejně zlata jako kořisti. Lov se vyplatí pouštět po 10 minutách - úlovky jsou pak v součtu vyšší.
3) lovem upírů/ vlkodlaků - což je podstata celé hry. Pokud souboj vyhrajete dostanete 10-15% soupeřova zlata. Při prohře svých 10-15%odevzdáte. Vyplatí se tedy nechodit lovitobtížnější soupeře pokud máte našetrené nějaké peníze.
4) pokousáním přes odkaz - každý hráč má svůj jedinečný webový odkaz přes který dokáže oběť pokousat pokud na ní nešťastník klikne. Získáte tím obvykle kolem 10zlata a kořisti. Pravidla pro uveřejňování kousacích linků jsou v pravidlech.
Hodinová produkce:
Úroveň
Hodinová mzda
Povolání
1 - 2
40
Hrobník
3 - 6
80
Zahradník
7 - 14
160
Omývač mrtvol
15 - 30
320
Strážce hřbitova
31 - 62
640
Vedoucí os. oddělení
63 - 126
1280
Kameník
127 - 254
2560
Návrhář hrobek
255 - 510
5120
Správce hřbitova
Jak najít soupeře 1) Náhodným výběrem kdy se hledají pouze nyní hrající protivníci (kteří zrovna nepracují na hřbitově) a můžete si vybrat jestli chcete lovit pouze stejně anebo silnější protivníky. Rychlejší a jednodušší volba
2) Vyhledáním protivníka v High-score. Je dobré si protivníky třeba řadit dle trénink-highscore: jejich síla je ve velikosti jejich vlastností - pokud za ně zaplatili míň než vy máte větší šanci vyhrát a to i proti protiníkům na vyšší úrovni.
Jak funguje boj a co ho ovlivňuje?
Boj probíha na tři kola. Vítez je ten kdo v součtu uštědří víc zásahů svému protivníkovi. Rozsah velikosti zásahu je určen rozdílem síly a obrany. Šance na zásah či jeho vyhnutí vychází z poměru šikovností obou soupeřů. Rozdíl kouzel osobnosti ještě udává šanci na dvojitý zásah.
Boj předčasně končí pokud se jeden z bojovníků dostane pod 10 životů. Pokud se tak stane obránci automaticky prohrál. Pokud se to stane útočníkovi boj je předčasně ukončen ale vyhodnotí se normálně - vítěz je ten kdo dal více zásahů.
Do boje se také promíta rozdíl v úrovni a zkušenosti bojovníků a také jejich aktuální počet životů. S nižší životní energií lze snadno prohrát i proti slabším soupeřům.
K čemu jsou schopnosti ?
Mají za úlohu ovlivnit šanci na výhru.
Nezaručují výhru !
Schopnosti:
Síla: určuje velikost zranění
Obrana: snižuje šanci na zásah
Šikovnost: zvyšuje šanci, že trefíš protivníka
Výdrž: snižuje zranění a udává počet přidaných životů
Kouzlo osobnosti: zvyšuje či snižuje najít protivníka v náhodném vyhledávání, rozdíl v kouzle osobnosti udává % pravděpodobnost na dvojítý zásah
Zkušenost: informuje o tom, jestli máš dostatešný počet bodů na další úroveň
Životní energie: jeji nedostatek stěžuje boj (velmi snadno tě porazí i slabší protivník) a když klesne pod 10 boj je automatický ukončený a když je ji méně než 25, tak nemůžeš lovit lidiani útočit na protivníka.
Dal jsem víc zásahu, i tak jsem prohrál ?
Při boji má obránce výhodu skrýše a útočník má výhodu, že když zraní obránce pod 10 životů, tak se boj ukončí i když dostane víc zásahů.
A když útočník klesne pod 10 životů tak boj končí a normálně se vyhodnotí.
Čim to je že prohrávám a někým, kdo je slabší ?
a) Náhoda v tom hraje roli
b) Skrýš a výzbroj zvyšují vlastnosti
Jak obnovím životy ?
a) Životy se doplňují postupně samy
b) Elixírerm ( 50,125,100% životů, použití 1x za hodinu) Pokud máte méně než 25 životů nelze lovit ani upíry ani lidi.
Na co je skrýš ?
Sídlo: zvětšuje inventář a obranuschopnost nebýt vidět a naopak lépe nacházet svoje soupeře.
Zeď: zvyšuje obranu.
Cesta: zvyšuje lov lidí a náhodný výběr
Okolí: zvyšuje lov lidí a náhodný výběr Gargoyle:pokud jste napaden zvýší vaší obranu o 30%.
Kniha podzemí:pokud napadáte zvýší vaší sílu o 30%.
Pokladnice:chrání vaše úspory ve výši 24 hodinové mzdy dle vašíúrovně. Ani při útoku ani při napadení vám tyto peníze nikdo neodcizit.
Jak získám zkušenosti?
1) během práce obdržíte jeden bod zkušenosti za každých zhruba 100 zlatých co vyděláte.
2) pokud porazíte v lovu upírů/vlkodlaků protivníka na vyšší úrovni obdržíte 1-3 expy. Pokud porazíte někoho na stejné úrovni máte šanci zkušenost obdržet také, ale nestává se to pokaždé.
3) Během lovení lidí dostanete 1 exp za každých 100 kořisti.
Funkce klanu a jeho sídla.
Klan jen zlehčuje hráčům hru a je na nich jak toho využijou. Systém namá žádnou funkci
O co jde ve hře Bitefight?
V Bitefight hraješ za vlkodlaka či upíra a bojuješ proti druhé straně. Za pomoci peněz si vylepšuješ vlastnosti a kupuješ si lepší zbraně a brnění které ti pak pomáhají v boji. Také chodíš na lovy lidí, které ti dávají kořist (maso x krev), podle kterých jsou hráči srovnáni v žebříčku. Jde o to se neustále zlepšovat porážet silnější protivníky a stát se tím nejlepším na světě
Je rozdíl mezi úpírem a vlkodlakem?
Pouze kosmetický. Vypadají jinak a jejich kořist se jmenuje jinak (upíři mají krev, vlkodlaci maso). Jinak jsou ve všech ohledech identičtí.
Na co je maso a krev?
Kořist je na umístění v žebříčku, jinak nemá žádnou systémovou funkci. Naproti tomu být v žebříčku dost vysoko je dost důležité..! ;)
Jak vydělám peníze (zlato)?
Peníze které jsou základem pro trénink a nákup předmětů se dají získat několika způsoby:
1) prací - na hřbitově ve městě můžeš poctivě pracovat. Za každou hodinu práce jsi odměněn podle své úrovně. Během práce nelze dělat nic jiného ale lze ji v průběhu přerušit (bez zisku jediného penízku). Ideální pouštět přes noc.
2) lovem lidí - lov lidí je nejdůležitější způsob jak získat kořist. Navícdostanete stejně zlata jako kořisti. Lov se vyplatí pouštět po 10 minutách - úlovky jsou pak v součtu vyšší.
3) lovem upírů/ vlkodlaků - což je podstata celé hry. Pokud souboj vyhrajete dostanete 10-15% soupeřova zlata. Při prohře svých 10-15%odevzdáte. Vyplatí se tedy nechodit lovitobtížnější soupeře pokud máte našetrené nějaké peníze.
4) pokousáním přes odkaz - každý hráč má svůj jedinečný webový odkaz přes který dokáže oběť pokousat pokud na ní nešťastník klikne. Získáte tím obvykle kolem 10zlata a kořisti. Pravidla pro uveřejňování kousacích linků jsou v pravidlech.
V Bitefight hraješ za vlkodlaka či upíra a bojuješ proti druhé straně. Za pomoci peněz si vylepšuješ vlastnosti a kupuješ si lepší zbraně a brnění které ti pak pomáhají v boji. Také chodíš na lovy lidí, které ti dávají kořist (maso x krev), podle kterých jsou hráči srovnáni v žebříčku. Jde o to se neustále zlepšovat porážet silnější protivníky a stát se tím nejlepším na světě
Je rozdíl mezi úpírem a vlkodlakem?
Pouze kosmetický. Vypadají jinak a jejich kořist se jmenuje jinak (upíři mají krev, vlkodlaci maso). Jinak jsou ve všech ohledech identičtí.
Na co je maso a krev?
Kořist je na umístění v žebříčku, jinak nemá žádnou systémovou funkci. Naproti tomu být v žebříčku dost vysoko je dost důležité..! ;)
Jak vydělám peníze (zlato)?
Peníze které jsou základem pro trénink a nákup předmětů se dají získat několika způsoby:
1) prací - na hřbitově ve městě můžeš poctivě pracovat. Za každou hodinu práce jsi odměněn podle své úrovně. Během práce nelze dělat nic jiného ale lze ji v průběhu přerušit (bez zisku jediného penízku). Ideální pouštět přes noc.
2) lovem lidí - lov lidí je nejdůležitější způsob jak získat kořist. Navícdostanete stejně zlata jako kořisti. Lov se vyplatí pouštět po 10 minutách - úlovky jsou pak v součtu vyšší.
3) lovem upírů/ vlkodlaků - což je podstata celé hry. Pokud souboj vyhrajete dostanete 10-15% soupeřova zlata. Při prohře svých 10-15%odevzdáte. Vyplatí se tedy nechodit lovitobtížnější soupeře pokud máte našetrené nějaké peníze.
4) pokousáním přes odkaz - každý hráč má svůj jedinečný webový odkaz přes který dokáže oběť pokousat pokud na ní nešťastník klikne. Získáte tím obvykle kolem 10zlata a kořisti. Pravidla pro uveřejňování kousacích linků jsou v pravidlech.
Hodinová produkce:
Úroveň
|
Hodinová mzda
|
Povolání
|
1 - 2
|
40
|
Hrobník
|
3 - 6
|
80
|
Zahradník
|
7 - 14
|
160
|
Omývač mrtvol
|
15 - 30
|
320
|
Strážce hřbitova
|
31 - 62
|
640
|
Vedoucí os. oddělení
|
63 - 126
|
1280
|
Kameník
|
127 - 254
|
2560
|
Návrhář hrobek
|
255 - 510
|
5120
|
Správce hřbitova
|
Jak najít soupeře 1) Náhodným výběrem kdy se hledají pouze nyní hrající protivníci (kteří zrovna nepracují na hřbitově) a můžete si vybrat jestli chcete lovit pouze stejně anebo silnější protivníky. Rychlejší a jednodušší volba
2) Vyhledáním protivníka v High-score. Je dobré si protivníky třeba řadit dle trénink-highscore: jejich síla je ve velikosti jejich vlastností - pokud za ně zaplatili míň než vy máte větší šanci vyhrát a to i proti protiníkům na vyšší úrovni.
2) Vyhledáním protivníka v High-score. Je dobré si protivníky třeba řadit dle trénink-highscore: jejich síla je ve velikosti jejich vlastností - pokud za ně zaplatili míň než vy máte větší šanci vyhrát a to i proti protiníkům na vyšší úrovni.
Jak funguje boj a co ho ovlivňuje?
Boj probíha na tři kola. Vítez je ten kdo v součtu uštědří víc zásahů svému protivníkovi. Rozsah velikosti zásahu je určen rozdílem síly a obrany. Šance na zásah či jeho vyhnutí vychází z poměru šikovností obou soupeřů. Rozdíl kouzel osobnosti ještě udává šanci na dvojitý zásah.
Boj předčasně končí pokud se jeden z bojovníků dostane pod 10 životů. Pokud se tak stane obránci automaticky prohrál. Pokud se to stane útočníkovi boj je předčasně ukončen ale vyhodnotí se normálně - vítěz je ten kdo dal více zásahů.
Do boje se také promíta rozdíl v úrovni a zkušenosti bojovníků a také jejich aktuální počet životů. S nižší životní energií lze snadno prohrát i proti slabším soupeřům.
Boj probíha na tři kola. Vítez je ten kdo v součtu uštědří víc zásahů svému protivníkovi. Rozsah velikosti zásahu je určen rozdílem síly a obrany. Šance na zásah či jeho vyhnutí vychází z poměru šikovností obou soupeřů. Rozdíl kouzel osobnosti ještě udává šanci na dvojitý zásah.
Boj předčasně končí pokud se jeden z bojovníků dostane pod 10 životů. Pokud se tak stane obránci automaticky prohrál. Pokud se to stane útočníkovi boj je předčasně ukončen ale vyhodnotí se normálně - vítěz je ten kdo dal více zásahů.
Do boje se také promíta rozdíl v úrovni a zkušenosti bojovníků a také jejich aktuální počet životů. S nižší životní energií lze snadno prohrát i proti slabším soupeřům.
K čemu jsou schopnosti ?
Mají za úlohu ovlivnit šanci na výhru.
Nezaručují výhru !
Schopnosti:
Síla: určuje velikost zranění
Obrana: snižuje šanci na zásah
Šikovnost: zvyšuje šanci, že trefíš protivníka
Výdrž: snižuje zranění a udává počet přidaných životů
Kouzlo osobnosti: zvyšuje či snižuje najít protivníka v náhodném vyhledávání, rozdíl v kouzle osobnosti udává % pravděpodobnost na dvojítý zásah
Zkušenost: informuje o tom, jestli máš dostatešný počet bodů na další úroveň
Životní energie: jeji nedostatek stěžuje boj (velmi snadno tě porazí i slabší protivník) a když klesne pod 10 boj je automatický ukončený a když je ji méně než 25, tak nemůžeš lovit lidiani útočit na protivníka.
Mají za úlohu ovlivnit šanci na výhru.
Nezaručují výhru !
Schopnosti:
Síla: určuje velikost zranění
Obrana: snižuje šanci na zásah
Šikovnost: zvyšuje šanci, že trefíš protivníka
Výdrž: snižuje zranění a udává počet přidaných životů
Kouzlo osobnosti: zvyšuje či snižuje najít protivníka v náhodném vyhledávání, rozdíl v kouzle osobnosti udává % pravděpodobnost na dvojítý zásah
Zkušenost: informuje o tom, jestli máš dostatešný počet bodů na další úroveň
Životní energie: jeji nedostatek stěžuje boj (velmi snadno tě porazí i slabší protivník) a když klesne pod 10 boj je automatický ukončený a když je ji méně než 25, tak nemůžeš lovit lidiani útočit na protivníka.
Dal jsem víc zásahu, i tak jsem prohrál ?
Při boji má obránce výhodu skrýše a útočník má výhodu, že když zraní obránce pod 10 životů, tak se boj ukončí i když dostane víc zásahů.
A když útočník klesne pod 10 životů tak boj končí a normálně se vyhodnotí.
Při boji má obránce výhodu skrýše a útočník má výhodu, že když zraní obránce pod 10 životů, tak se boj ukončí i když dostane víc zásahů.
A když útočník klesne pod 10 životů tak boj končí a normálně se vyhodnotí.
Čim to je že prohrávám a někým, kdo je slabší ?
a) Náhoda v tom hraje roli
b) Skrýš a výzbroj zvyšují vlastnosti
a) Náhoda v tom hraje roli
b) Skrýš a výzbroj zvyšují vlastnosti
Jak obnovím životy ?
a) Životy se doplňují postupně samy
b) Elixírerm ( 50,125,100% životů, použití 1x za hodinu) Pokud máte méně než 25 životů nelze lovit ani upíry ani lidi.
a) Životy se doplňují postupně samy
b) Elixírerm ( 50,125,100% životů, použití 1x za hodinu) Pokud máte méně než 25 životů nelze lovit ani upíry ani lidi.
Na co je skrýš ?
Sídlo: zvětšuje inventář a obranuschopnost nebýt vidět a naopak lépe nacházet svoje soupeře.
Zeď: zvyšuje obranu.
Cesta: zvyšuje lov lidí a náhodný výběr
Okolí: zvyšuje lov lidí a náhodný výběr Gargoyle:pokud jste napaden zvýší vaší obranu o 30%.
Kniha podzemí:pokud napadáte zvýší vaší sílu o 30%.
Pokladnice:chrání vaše úspory ve výši 24 hodinové mzdy dle vašíúrovně. Ani při útoku ani při napadení vám tyto peníze nikdo neodcizit.
Jak získám zkušenosti?
1) během práce obdržíte jeden bod zkušenosti za každých zhruba 100 zlatých co vyděláte.
2) pokud porazíte v lovu upírů/vlkodlaků protivníka na vyšší úrovni obdržíte 1-3 expy. Pokud porazíte někoho na stejné úrovni máte šanci zkušenost obdržet také, ale nestává se to pokaždé.
3) Během lovení lidí dostanete 1 exp za každých 100 kořisti.
Sídlo: zvětšuje inventář a obranuschopnost nebýt vidět a naopak lépe nacházet svoje soupeře.
Zeď: zvyšuje obranu.
Cesta: zvyšuje lov lidí a náhodný výběr
Okolí: zvyšuje lov lidí a náhodný výběr Gargoyle:pokud jste napaden zvýší vaší obranu o 30%.
Kniha podzemí:pokud napadáte zvýší vaší sílu o 30%.
Pokladnice:chrání vaše úspory ve výši 24 hodinové mzdy dle vašíúrovně. Ani při útoku ani při napadení vám tyto peníze nikdo neodcizit.
Jak získám zkušenosti?
1) během práce obdržíte jeden bod zkušenosti za každých zhruba 100 zlatých co vyděláte.
2) pokud porazíte v lovu upírů/vlkodlaků protivníka na vyšší úrovni obdržíte 1-3 expy. Pokud porazíte někoho na stejné úrovni máte šanci zkušenost obdržet také, ale nestává se to pokaždé.
3) Během lovení lidí dostanete 1 exp za každých 100 kořisti.
Funkce klanu a jeho sídla.
Klan jen zlehčuje hráčům hru a je na nich jak toho využijou. Systém namá žádnou funkci
Klan jen zlehčuje hráčům hru a je na nich jak toho využijou. Systém namá žádnou funkci
Komentáře
Přehled komentářů
Zatím nebyl vložen žádný komentář